Bez kategorii

Jak samemu zrobić bąbki plastikowe.

Bąbki ręcznie robione mogą być wspaniałym prezentem. Takie bąbki możemy też zawiesić na choinkę i mamy pewność że nikt inny nie będzie miał takich samych.

Kilka propozycji czym wypełnić bąbki przezroczyste.

Można wypełnić drobnymi ozdobami. Te kupiłam w peppco.
Na koniec kokarda i gotowe
Moje odkrycie z tamtego roku. Wypełnienie bąbki koronką. Ta jest dość twarda i na żywo wygląda pięknie.
Bardzo prosta i szybka w wykonaniu.
Piórka też prezentują się bardzo ładnie.
Tą babkę wypełniam drewnianymi małymi gwiazdkami.
Czerwona kokarda i bąbka gotowa
Ostatnia babka prezentuje się tak.
Włożyłam do środka podkładki pod kubek w kształcie snieżynki.

Mam nadzieje że was zainspirowałam. Zachęcam do tworzenia bąbek i podzielcie się ze mną swoimi pomysłami.

Zapraszam na fanpage. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=163859365008781&id=112787830115935 wrzucajcie tam pod postami zdjęcia swoich ozdób świątecznych.

4 myśli w temacie “Jak samemu zrobić bąbki plastikowe.”

  1. Na te bąbki plastikowe zerkam z zachwytem już od jakiegoś czasu. Można w nich wyczarować wszystko. A najważniejsze, że zawartość można tworzyć razem z rodziną 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  2. Tak są super już w tamtym roku tworzyliśmy i każda może być inna. Są proste w wykonaniu więc nawet małe dzieci sobie z tym poradzą

    Polubienie

  3. Przepraszam za pomyłkę każdemu może się zdarzyć a z polskiego zawsze byłam dobra jednak idealna nie jestem i mogę się pomylić

    Polubienie

Dodaj komentarz